måndag 11 oktober 2010

jävla puckon

Jag är så jävla arg att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Spelade precis fotboll och en kille i motståndarlaget påminner så sjukt mycket om puckot att det väcker en sådan vrede inuti mig. Han har skadat någon av våra spelare varenda gång vi har mött dom. Förra matchen har han hela benet runt halsen på en av våra längsta spelare. Ikväll kommer han flygandes och sätter en armbåge i en av våra tjejers rygg, som naturligtvis skadar sig. Vem kunde tro något annat?

Den här killen sätter igång så jävla mycket känslor i mig att jag står och skriker på han, från det att domaren blåser av matchen tills han sätter sig i sin bil och åker därifrån.

Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Min bilkörning hem var allt annat än vacker. Nu är jag hemma och det kryper i mig.
Nånstans är det väl kanske bra att jag reagerar såhär. Tänk om jag kunde reagera likadant om jag någon dag skulle ha den enorma oturen att stöta på puckot på stan.
Fy fan för såna här äckliga, värdelösa män. Dom är dumma i huvudet. Inte på det sättet att dom inte förstår vad dom gör för något, utan på det sättet att dom är fullt medvetna om vad de gör utan att bry sig. De väljer att misshandla andra människor. Det är deras aktiva val.

Inga kommentarer: