söndag 10 oktober 2010

Aldrig nöjd

Han sa ofta att jag aldrig var nöjd. Jag bara klagade.
"Stick härifrån då om du är så jävla missnöjd! Jag kan sparka ut dig nu direkt så slipper jag se dig... Jävla hora..."

Han berättade oftast inte att vi var bortbjudna på middag till hans föräldrar. Han gick ut i hallen.
- Kom nu då för i helvete! Morsan står ju där ute och väntar på oss!

När jag berättade något för andra människor, så sa han alltid att jag aldrig har en poäng med mina berättelser. Att jag är tråkig. Jag har ingen humor. Att jag inte kan prata framför folk. Han härmade mig och förlöjligade min röst och det jag berättade.
Jag har det till och med på film. Varje gång jag sätter igång klippet så mår jag dåligt. Jag har även ett klipp på han när han ger mig sin vanliga psykopat-blick. Jag vet inte om jag har kvar dom. Ska se om jag kan hitta dom. Så att jag kan visa andra hur han verkligen var.

Inga kommentarer: