fredag 24 september 2010

Medicin för att kunna sova. Tabletter mot depression. Piller som ska trubba av ångestattacker. Aahh härligt.
Remiss till öppna psykiatrin. Bedömning av läkaren är att jag behöver hjälp. Jag håller med. Så nu ska en läkare, expert på psykiatri få ta en titt på mig. 2 återbesök till den här läkaren. Undersökning på om allt i kroppen står rätt till.
Oj vad bra man mår när dom skickar en på tusen undersökningar. Det var nog inte helt fel att man mått piss hela veckan, för det märktes mer än väl under den timme som jag satt och pratade med läkaren. Har ni någonsin fått vara inne hos en läkare så länge på en vårdcentral?? Det var första gången för mig..
Han bekräftade att jag har posttraumatisk stressyndrom. Men han tyckte att jag skulle ta bort kniven vid sängen... hm... ska tänka på saken..

Inga kommentarer: