måndag 20 september 2010

"Jag lämnade han igår."

7 maj 2007 - 2 dagar innan
"Han slår på allt som kommer i hans väg. Hittills idag har han haft sönder en dörr, en baslåda, han har slagit upp en spricka i en vägg, ett handtag (2 faktiskt, men ett har han lagat), tre linnen, en byrå, en spegel, en dammsugare och en stekpanna."

10 maj 2007 - dagen efter
"Nu måste jag prata skit om honom för att kunna gå vidare.. Nä, jag klarar inte ens det. Han har gett mig så dåligt självförtroende att jag inte ens tror på mig själv. Jag vill känna mig vacker, att jag är här för att någon verkligen vill ha mig."

"Han skickar SMS hela tiden och säger att det aldrig var meningen att såra mig och att han har älskat mig från första stund.. Jag vill att han ska få känna hur jävla pissigt dåligt jag mår. Just nu vill jag inte leva. Stundtals är jag självmordsbenägen. Jag vill att han ska känna exakt samma smärta, att inte bli uppskattad, att inte kunna se en Slitz utan att hata sig själv. Just nu vill jag inte vara.. Jag vill inte vara här.. Vill inte... Men jag måste för Sallys skull, för mammas skull, för mångas skull..
Jag vill få upprättelse. Jag vill att han säger - du dög.
Han är det sämsta som någonsin hänt mig. Ja, förutom äckliga jävla pervot då."

"Alla man pratar med säger i princip - ta dig samman, get over it. Yttrar man sina åsikter så måste man lära sig att acceptera dagens samhälle. Men måste dagens samhälle se ut så här? Måste jag flytta till typ Dubai för att slippa se alla tidningar, reklam och all annan skit på "brudar" som inte ens är riktiga. Dom har silikonpattar, botox, dom har väl inte ens sina egna underliv. Det är väl fejk som allt annat.
Jag vill ha en man som inte vill ha en plasttjej. Men jag tror inte att dom finns. Kan man inte klona fram en som passar mig?
Jag har ju haft flickvän, så jag borde väl förstå vad det är männen vill ha.. men jag vill inte ha en gummimänniska med bröst som kan råka explodera och en massa koksalt som rinner ut.. Är det inte märkligt?"

Inga kommentarer: